Årets gang 2014

Nye mindstemål og fredningstider 05-05-2014

Mindstemål for gedder er blevet sat op til 60 cm.

Stalingen er blevet fredet i yderligere 3 år.

Familietur til Finderup.

Ovenfor ses 2 af de mange billeder som blev taget på denne skønne dag. Vi var en tur ved en stor sø ved Finderup. Næsten alle deltagere fangede fisk, det være aborrer og skaller. Gedderne så vi ikke meget til.

Billederne viser 2 af de mindste som var med denne dag. Vi var i alt 16 personer afsted og havde en rigtig god dag. Alle var glade uanset om de fangede en stor eller en lille fisk. Nicklas fangede dagens største, som var en aborre på 1 kg.

Se flere billeder på vor facebook side

Så må der fiskes i Storåen…. 02-01-2014
Der er netop kommet en bekendtgørelse, som siger, at man må fiske i Storåen allerede fra 1. Marts opstrøms vandkraftssøen ved Holstebro.
Vi håber at alle har fået betalt for deres medlemsskab eller også er det på tide, så I kan komme ud og fiske.
Dog er laks og stalling stadig fredet.Knæk og bræk til alle.